Sunday, January 27, 2008

Doar pentru amuzament

Ma aflu in fata unei mari confuzii...cica contuzii hai mai bine difuzii de idei, gandesc ca logic lumea asta are un sens si-mi spun ca da invat pentru a evolua dar naiba stie cine vrea sa invete "beep" -urile astea [ gata cu rima] . Din durere mare de cap pentru ca de 3 zile "incerc" sa invat pentru ametitu asta de examen mi-a venit o mica intrebare in care ma framanta de ceva zile : [o s te cam mire] de ce ? simpla intrebare cu raspunsuri tot mai complicate. "de ce" ul meu are un raspuns la fel de simplu totusi : mai taci! intrebarile astea nu aduc nici o satisfacie ;) mai lasa dom`le confuzia si mai ia lucrurile asa cum sunt... nu, nu in capul tau ci cum sunt ele. si acum daca esti destept imi spui ca nimic nu e sigur, in nimic nu exista certitudine ... dar draga NIMICUL tot este ceva ! un cuvant plin de consoane trebuie sa aiba o samanta de importanta... ok gata data viitoare scriu despre reteta mea de galuste impanate, poate va parea mai interesanta :-&... va pup

3 comments:

  1. Ma gandeam in timp ce mergeam pe strada cum luminile se propaga la orizont nu imi mai puneam vesnicile intrebari oare ce face cu cine e cu cine vorbeste la telefon sau pe cine ce? ci pur si simplu priveam pe geamul tramvaiului 7 .. nu asteptam nici un raspuns iar vocea ce imi soptea fel de fel de lucruri care ma duceau spre taramul numit paranoia nu imi mai vorbea :) deci nu am mai cautat raspunsuri caci intrebarile s-au dizolvat precum niste scursuri in muntele de lapte si ciokolata .. nu puteam decat zari chip de frumoasa fata intruchipata pe cerul calm ...

    ReplyDelete
  2. -===frumoasa printesa a lumii, extraordiar s ai prieten, te simti grandioasa :X bbi===-

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete