Friday, January 23, 2009

Intre explozie si influenta...

Sa incep cu explozia, trebuie sa incercati asta: Un picior in gura nu strica niciodata!!





In alta ordine de idei, in timp ce ma bucuram de my popping candy lollipop, am mai citit niste articole despre influenta bloggeritelor in online. Imi plac oamenii care se preocupa de posteritatea lor, doar ca mi se pare ciudat cum pot obtine satisfactie din aprecierea celorlati. Nu mi se pare relevant cat de multa lume se schimba prin posturile mele, cat de bine am "contolat" parerea oamenilor care citesc ce scriu.
Stiu ca unii obtin venituri considerabile prin bloguri si daca mi-as dori as putea sa fac si eu la fel...si tu....si toti, depinde ce vrem defapt. Mi-e clar ca si femeile si barbatii de pe bloguri iau prea in serios toata treaba. Ca in orice curent, unii sunt pro altii contra...asta e un joc si toti (care doresc) fac regulile nu numai unii care sunt minoritatea...care "conduce majoritatea".

5 comments:

  1. noi barbatii suntem facuti s controlam, voi sunteti facute s fiti controlate ;) >:)

    ReplyDelete
  2. Ca psihologic va cam facem :P

    ReplyDelete
  3. se fac bani greu din asta .. ai un stil de a scrie pe care numai tu il intelegi,parca scrii articole pt. Financiarul sau Ziua de Iasi si normal ca nu o sa observi schimbari la lumea care tia citit articolele .ai posturi care se refera in mare parte numai la tine :), ce ai tu aici e mai mult un jurnal

    ReplyDelete
  4. Nu inteleg, deci pentru Financiarul sau e jurnalul meu, desigur remarca e binevenita, mai ales ca nu am spus ca nu se fac bani, ci am spus ca nu ma intereseaza acum sa "modific" ceva in mentalitatea celor care citesc ce scriu eu aici.

    ReplyDelete