Sunday, January 10, 2010

Back to back


Pot rasufla linistita pentru 2 secunde pentru ca maine am o prezentare si mai am ceva de treaba la ea. Avand in vedere ca am fost in ordinea numerelor de pe tricou in Nisa, Monte Carlo, Bordighera, San Remo, Finale, St Lauren de Ver, Londra, Sunderland in ultimele 10 zile...plus Bucuresti , Piatra Neamt.. Iasi, nu am avut timp decat sa-mi plang de mila :))( nu chiar). Mi s-a acrit de trenuri autobuze si in special avioane!! Fac o anti-reclama de zile mari la compania Aerlingus, pe care va sfatuiesc sa nu o folositi niciodata, bine hai fie, numai primavara, iarna si toamna nu!! Sunt varza, nici macar o noapte la hotel nu garanteaza in caz de anulari!!


Scuzi dar nu am mai modificat data...sunt din dec 2009 si ultimele 2 din 3 ian 2010 ...

No comments:

Post a Comment