Monday, May 18, 2009

De Eurovizion

Avand in vedere ca am fost pe acasa, am apucat sa urmaresc si eu finala Eurovizion. Tv-ul a fost aproape pe mute pentru ca asa au fost circumstantele [don`t ask] asa ca am urmarit specatcolul si prea putin muzica. Ei nu-i nimic mi-am dat seama ca tot am fler la muzica. I-am vazut pe baietii aia reprezentanti ai Greciei si Germaniei ( niste Riky Martini mai stralucitori ca luminile de spectacol ) si mi-am zis, dupa ce l-am vazut si pe Alexander, ca as da 100000000000 de pitiponci masculini de astia pentru un norvegian asa simpatic si sonor.
Dupa mine a meritat, a cam exagerat el cu influentele rusesti, dar a stiut sa-si faca showul.

Hi, hi cum canta cu coarda rupta...un adevarat maestru, haios el asa...cam cu atat castigi la un concurs mainstream.

1 comment:

  1. Mie mi-au placut: Norvegia, Suedia şi Islanda; am preferat Norvegia :)

    ReplyDelete