Saturday, December 04, 2010

Intoarcerea-n timp

Aseara m-am intors in timp. Era acum 4 ani. Se facea ca de la 22 PM pana la 5 AM am dnbit. A fost Psychofreud, prima mea dragoste dnb si COOH, feliatorul de creiere. VAI. Se pune in shake si se zguduie si se zdruncina si se salta si se invarte cam 6 ore in aburii de caldura si fum. Alte ingrediente bune? Silvia Black si Dj Dana. Nu cred ca am visat, cu toate ca m-am trezit cam devreme. Asta se intampla cand ma simt prea bine cu o noapte inainte. Numai fizicul nu mi-a fost solidar, cum era pe vremuri...vremuri...ma gandeam ca am o varsta si eu topai ca joksterii astia mai mici. Ei si ce, I will stop for nothing!!!!

Multumesc DropDread pt teleportarea in timp!


Tadaa si cu minunatul telefon am si dovezi ca am calatorit in timp, cata claritate, cata precizie!! NOT ^_^

No comments:

Post a Comment